آموزشی

آشنایی با فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک

فیلتر ممبران هیدروتک

تصفیه آب  چیست؟

تصفیه آب در مقیاس‌های کوچک و بزرگ انجام می‌شود و فیلتر کردن آب می‌تواند آب تمیز و آشامیدنی را برای مصارف صنعتی و خانگی فراهم کند.

فیلتر کردن آب روشی است که برای تصفیه ترکیبات شیمیایی نامطلوب، مواد آلی و معدنی و آلاینده‌های بیولوژیکی در آب استفاده می‌شود. هدف از تصفیه آب تامین آب آشامیدنی تمیز است.

فرآیند فیلتراسیون غلظت آلاینده هایی مانند: ذرات معلق، انگل ها، باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها و قارچ ها را کاهش می دهد.

 

چرا باید آب را فیلتر کنید؟

 

فیلتر کردن آب در خانه مزایای زیادی دارد. پس از بررسی این مزایا، شاید به فکر اضافه کردن فیلتر به سینک ها و لوازم خانگی خود باشید.

 

1- طعم و بوی بهتر

 

آبی که فیلتر می شود معمولا طعم بهتری نسبت به آب معمولی دارد. فلزات سنگین به طعم ناخوشایند آب لوله کشی کمک می کنند. در حالی که بیشتر آب لوله کشی “ایمن” است، اما به این معنی نیست که هیچ آلاینده ای در آن وجود ندارد. سیستم های تصفیه آب به حذف این فلزات کمک می کند و طعم آب را بهبود می بخشد!

همین فلزات سنگین نیز در ایجاد آب با بوی عجیب نقش دارند. هنگامی که آب شما بوی بدی می دهد، کمتر احتمال دارد که مستقیماً از شیر، آب بنوشید. همچنین ترکیبات آلی فراری وجود دارد که باعث ایجاد بوی بد می شود که می تواند به بدن شما آسیب برساند.

 

– صرفه جویی در هزینه ها و کمک به محیط زیست

 

یکی از دلایلی که مردم آب بطری می خرند زمانی است که مسائل مربوط به آلودگی آب در سطح شهر وجود دارد و آنها به دنبال آب سالم هستند. شما با خرید یک فیلتر در خانه، می توانید منبع آب آشامیدنی سالم خود را تامین کنید. این امر در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا دیگر از آب بطری استفاده نمی کنید.

در حالی که هزینه های آب در بطری های پلاستیکی بالا است، داشتن سیستم فیلتراسیون شما برای محیط زیست نیز مفید است. با فیلتر آب، محصولات آب بطری کمتری خریداری خواهید کرد. انجام این کار میزان پلاستیکی را که روزانه تولید می کنید کاهش می دهد و متعاقباً ردپای زیست محیطی شما را کاهش می دهد.

آب تصفیه شده 1

 حفظ سلامتی خود

 

برخی از آلاینده ها و ویروس ها می توانند از طریق آب آشامیدنی به خانه شما راه پیدا کنند. وقتی آب در این سطح برای نوشیدن ناایمن باشد، بر بخش‌های مختلف روز شما تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید آشپزی کنید، دندان های خود را مسواک بزنید یا اقلام مرتبط با غذا را بشویید. علاوه بر این، دوش گرفتن در آب آلوده نیز می تواند مشکلات تنفسی ایجاد کند.

اگر فرزندانی در خانه دارید، کیفیت آب به شدت آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. همانطور که سیستم ایمنی آنها در حال توسعه است، آنها باید آب تمیز برای نوشیدن داشته باشند. در صورت مواجهه با آلاینده ها، احتمال بیماری بیشتر است.

 

 اجتناب از مشکلات طبیعی و مصنوعی

 

اگر در منطقه شما سیل شدید باشد، آلاینده ها می توانند از طریق لوله کشی شهری وارد سیستم آب شما شوند. سیل زباله ها را جمع می کند و به خانه شما می آورد، و شما روزانه آب را بدون فیلتر کردن مصرف خواهید کرد.

سایر مشکلات ناشی از آلودگی آب مانند کارگاه های ساختمانی نیز می تواند باعث ایجاد آلودگی در منبع آب شما شود. مواد شیمیایی مورد استفاده در این مکان ها می توانند به آب های زیرزمینی نفوذ کنند و در نهایت راه خود را به آب آشامیدنی باز کنند. به عنوان مثال، اگر یک کارگاه ساختمانی با آزبست سروکار دارد، می تواند آب آشامیدنی شما را آلوده کند. آزبست، بسیار، خطرناک است و خطرات جدی برای سلامتی دارد.

 

آشنایی با فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک

 

سیستم فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک مهمترین جزء در سیستم RO شما است و فیلتراسیون فوق العاده خوبی را ارائه می دهد. این غشاء آب تحت فشار را از طریق یک محیط کامپوزیت لایه نازک وارد می کند تا کل مواد جامد محلول و آلاینده های معدنی در آب را تا حد زیادی کاهش دهد. آیا آب شما طعم بدی دارد یا کدر به نظر می رسد؟ غشای فیلتر را تعویض کنید و از آب آشامیدنی تمیزتر، سالم تر و با طعم بهتر لذت ببرید.

 

امکانات فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک

 

مواد با کیفیت بالا فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک ساخت کشور چین با استفاده از متریال عالی، طیف گسترده ای از ناخالصی های آب آشامیدنی را کاهش می دهد و کیفیت برتر آب را برای مصرف به شما عزیزان عرضه می نماید.

عملکرد و کیفیت فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد. این فیلتر از کامپوزیت لایه نازک پلی آمید با بالاترین کیفیت ساخته شده است و تضمین می کند که بیشترین فیلتراسیون و پوشش سطح را دارد و همچنین با حذف سختی آب و ازبین بردن رسوبات محلول در آب، آب سبک و گوارا را برای شما فراهم می کند.

طعم تازه آب فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک با حذف ذرات آب تا 0/001 میکرون که شامل: فلزات سنگین، مواد معدنی و آلی فرار و سایر مواد شیمیایی مضر است و حذف نیترات (یکی از سمی‌ترین مواد داخل آب) آب شما را تازه و تمیز می کند و بوهای بد را از آب حذف می کند.

ظرفیت فیلتر تصفیه آب ممبران هیدروتک تا 25 گالن در روز آب آشامیدنی خالص را فراهم می کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *